آر پی جی 8

نسخه جدیدتر سلاح معروف و روی دوش " آر پی جی 7 " در فضای سایبری و جنگ نرم

آر پی جی 8

نسخه جدیدتر سلاح معروف و روی دوش " آر پی جی 7 " در فضای سایبری و جنگ نرم

نسخه جدیدتر سلاح معروف و روی دوش " آر پی جی 7 " در فضای سایبری و جنگ نرم

کیهان و اسرائیل

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۲۱ ب.ظ

گزاره اول :

کیهان  در مسئله هسته ای اخیر مخالف هرگونه توافق بدی است

گزاره دوم:

اسرائیل هم  در مسئله هسته ای اخیر مخالف هرگونه توافق بدی است


نتیجه گیری:

اسرائیل و کیهان همسو و هم عقیده هستند.


اسرائیل مخالف هرگونه توافقیست که سرسوزنی به ایران اجازه غنی سازی و حتی استفاده صلح آمیز داشته باشد و خواسته برچیده شدن کمپلت تاسیسات هسته ای ایران است و از آنطرف معتقد است تحریمها در هر شرایطی باید ادامه داشته باشند و به جز اینها را توافق بد می داند. بماند که در واقع به دلیل قدرت ایران و رسیدن به نقاط غیرقابل بازگشت برای کمتر از اینها هم با دمش گردو می شکند و فعلا به همراه فرانسه و بعضی اعراب کوچولو موچولوی این پایین نقشی را به عهده گرفته اند که ایران را به مرگ بگیرند تا به تب راضی شود.

مخالفت کیهان اما  ؛ هرگونه توافقیست که سرسوزنی از حقوق واقعی و قانونی ملت ایران در مسائل هسته ای و غیر آن کوتاه بیاید و از آن طرف هم کل جریان تحریمها را ظالمانه و غیر قانونی می داند و توافقی را که بخواهند در ازای گوهر شب چراغ ؛ آب نبات تحویل مردم ایران بدهند را توافق بد می داند.

حالا واقعا این دو مخالفت یکی هستند؟! بلاهت و بی انصافی از این آشکارتر!؟

 

نظرات (۱)

وزیر امور خارجه امارات گفته است: "ایران باید در مساله هسته ای خود شفاف عمل کند. برنامه هسته ای امارات نمونه ای برای صلح آمیز بودن برنامه هسته ای است."
یک نفر به این وزیر بگوید شما مگر چقدر مساحت دارید که بتوانید غیر شفاف عمل کنید؟ کلا یک سوم خوزستان ما هستید. حالا کجا می خوای بری نیروگاه مخفی بزنی.
پاسخ:
واقعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی