آر پی جی 8

نسخه جدیدتر سلاح معروف و روی دوش " آر پی جی 7 " در فضای سایبری و جنگ نرم

آر پی جی 8

نسخه جدیدتر سلاح معروف و روی دوش " آر پی جی 7 " در فضای سایبری و جنگ نرم

نسخه جدیدتر سلاح معروف و روی دوش " آر پی جی 7 " در فضای سایبری و جنگ نرم

من ظریفم تو کری

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۴۰ ب.ظ

من ظریفم تو کری!

تو شروری من شریف

من شریفم تو وقیح

 

به جای خسته نباشید و قدردانی از زحمات طاقت فرسا و پر استرس جناب ظریف و تیم همراه . خدا قوت

پی نوشت1: با پیروی از الگوی شعر معروف " من بهارم تو زمین ؛ من زمینم تو درخت ؛ من درختم تو بهار "

پی نوشت 2: با وجود همه ی انتقاداتی که بعضی قبلا به تیم مذاکره کننده داشتیم و داریم دلیل نمی شود قدردان زحماتشان نباشیم حتی اگر نتایج مورد نظر ما هم حاصل نشده باشد. این یک بحثه اون یک چیز دیگه! من فرصتش پیش می اومد به استقبالشون هم می رفتم.

  • سعید مسعود

جان کری

lمحمدجواد ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی